Regulamin
- Stroną dokonującą zgłoszenia bądź zakupu na stronie internetowej www.ardomserwis.pl zwaną dalej Nabywcą jest pełnoletnia osoba fizyczna lub firma.
- Stroną dokonującą sprzedaży produktów lub wykonującą usługę jest właściciel Sklepu - firma P.H.U. ARDOM SERWIS Stalica Andrzej.
- Niniejsza strona daje możliwość zgłoszenia usterki poprzez formularz "zgłoszenia naprawy" bądź zakupu części zamiennych po uprzednim zapytaniu o dostępność poprzez formularz "zapytaj o część".
- W przypadku zgłoszenia usterki następnego dnia skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia szczegółów wizyty serwisanta.
- W przypadku zapytania o części zamienne zostanie do Państwa wysłany e`mail zwrotny z informacją o dostępności danego przedmiotu oraz jego cenie. Po potwierdzeniu chęci zakupu przystąpimy do realizacji zamówienia.
- Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe.
- W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić pracownikom Poczty Polskiej obecnym przy dostawie lub kurierowi oraz skontaktować się z firma dostarczającą. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę.
- Reklamacje: Reklamacje na uszkodzenia mechaniczne, powstałe podczas transportu, nie będą rozpatrywane bez poprawnie wypełnionego protokołu szkody z kurierem dostarczającym przesyłkę oraz bez fabrycznego opakowania reklamowanego towaru.
- Zwroty: Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar jest w oryginalnym opakowaniu nie był używany, nie nosi śladów użytkowania ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem, w oryginalnym opakowaniu. Koszty dostarczenia/przesyłki oraz odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w czasie transportu zwracanego lub reklamowanego towaru ponosi Nabywca/Kupujący. Pieniądze za nieuszkodzony zwrócony towar są zwracane przelewem na wskazane przez Kupującego konto bankowe w terminie do 14 dni. Koszt dostawy towaru nie podlega zwrotowi.
- Zgłoszenia napraw oraz zakupu części zamiennych a także sprzętu AGD można dokonywać telefonicznie pod nr telefonu 14 627-22-06; 14 621-26-42 oraz osobiście w siedzibie sklepu przy ul. Starodąbrowska 24 w Tarnowie.
- Wszystkie wymienione produkty i nazwy na stronie internetowej są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
- Zgłaszając naprawę bądź dokonując zakupu Nabywca akceptuje powyższy regulamin.